سامانه پیامکی آلما تیم

سامانه ارسال و دریافت پیامک

سامانه پیامکی آلما تیم

سامانه ارسال و دریافت پیامک

سامانه ارسال و دریافت پیامک

  • ۰
  • ۰

اطلاعیه مهم

  کاربر گرامی به آلما تیم خوش آمدید .

دقت نمایید که در سامانه آلما تیم پنل ها بسته به امکاناتی که دارند با قیمت متفاوتی عرضه خواهند شد و پس از ثبت نام به همان مقدار شارژ سامانه شما منفی میشود .

"اطلاعیه مهم"

http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.png ارسال اسکن کارت ملی یا شناسنامه جهت فعال شدن ارسال پیامک کاربران کافی بوده و ارسال سایر مدارک الزامی نیست.

اما در صورت تخلف هر یک از کاربران، اطلاعات کامل آن ها نظیر مشخصات شخصی، موبایل، آدرس و تلفن ثابت جهت ارائه به پلیس فتا الزامی است.


http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.pngکاربران عزیز در جریان باشند که رسال با اپراتور 1000 و 3000 پنج ریال گران تر از سایر اپراتورها بوده و این امر به دلیل اخذ مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.png باز هم تاکید می گردد، ارسال از تمامی اپراتورها دارای بازگشت اعتبار ارسال های انجام نشده (شماره های بلک لیست) می باشد و تعرفه های غیر واقعی که بعضا توسط رقبا اعلام می شود، بدون بازگشت اعتبار و اعلام مالیات آن است. لیست تعرفه خطوط و شارژ را می توانید در اینجا ملاحظه فرمایید.


http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.png کاربرانی که خط 10 رقمی رایگان گرفته اند حتما باید تا آخر دی ماه از این خط ارسال داشته باشند تا خط به آنها واگذار گردد وگرنه خط توسط اپراتور ضبط میگردد .

http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.png با مراجعه به بخش آموزشی آلما تیم نیز می توانید فایل راهنمای سامانه را دانلود و جهت استفاده کاربران در اختیار آنها قرار دهید.

http://icons.iconarchive.com/icons/icojam/blue-bits/256/symbol-check-icon.png با عرض تشکر از همکاری صمیمانه شما، در صورت داشتن سوال و یا ابهام ، می توانید از طریق تیکت پشتیبانی و یا شماره 09199270967 ( نصراللهی ) با ما در تماس باشید.


با احترام

آلما تیم

  • ۹۲/۱۰/۱۴
  • آلــــمــــا تــــیـــــم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی