سامانه پیامکی آلما تیم

سامانه ارسال و دریافت پیامک

سامانه پیامکی آلما تیم

سامانه ارسال و دریافت پیامک

سامانه ارسال و دریافت پیامک

  • ۰
  • ۰

امکانات

« امکانات سامانه »

1 ) ارسال منطقه ای :

ارسال های منطقه ای و کدپستی محبوب ترین نوع ارسال در سامانه های پیام کوتاه می باشد که در سامانه پیامک گستر نیز با بهترین دیتابیس و امکانات قابل دسترسی می باشد.

این نوع ارسال در چند بخش مجزا در سامانه قابل مشاهده است:

1- ارسال منطقه ای کشوری: شامل لیست تمامی استان ها به تفکیک شهرهای زیر مجموعه که می توانید به دو صورت ارسال کلی ( بر اساس شماره های دائمی و اعتباری) و همچنین ارسال بر اساس پیش شماره های خاص در آن شهر صورت می گیرد.

2- ارسال کدپستی کشوری: در حال حاضر امکان ارسال به کدپستی شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، سنندج، تبریز، استان یزد و مازندران امکان پذیر می باشد و در آینده ای نزدیک، کدپستی سایر شهرها نیز به این قسمت اضافه خواهد شد .

3- ارسال کدپستی تهران و کرج: در این نوع ارسال شما می توانید علاوه بر انتخاب نام محله، در صورت وجود نداشتن محله ای خاص از کدپستی چهار رقمی و پنج رقمی آن محل استفاده نمایید و ارسال خود را تکمیل کنید.


2 ) ارسال رده سنی و جنسیت :

430460 LvwSw7HZ


هر چه دامنه ی انتخاب مخاطبان شما کاهش یابد می توانید نسبت به اثرگذاری تبلیغات خود امیدوارتر باشد.

یکی از نکاتی که برای اصناف گوناگون حائز اهمیت است تفکیک مخاطبان خود از لحاظ رده سنی و جنسیت می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید در هر شهری انتخاب نمایید که به طور مثال پیامک تبلیغاتی را میخواهید به خانم ها یا آقایان در رده سنی خاصی ارسال کنید.

به عنوان مثال مشاغلی چون آرایشگاه ها، آرایشی بهداشتی، کافی شاپ ها، موسسات آموزشی و ... همگی از آن دسته از مشاغلی هستند که نیاز دارند تا مخاطبان خود را از لحاظ سن و جنسیت افراد محدود کنند.

در این مشاغل و بسیاری از مشاغل دیگر می توانید با ایجاد محدودیت در بین مخاطبان نتیجه ی مطلوبتری از تبلیغات خود بگیرید.

این قابلیت در حال حاضر تنها از طریق اپراتور 5000 فعال بوده و به صورت کاملا قانونی می باشد.


3 ) دکل BTS :


url




ارسال از طریق دکل های ایرانسل که به دکل BTS شناخته شده است از نمونه ارسال هایی می باشد که در سامانه های پیام کوتاه به تازگی رواج پیدا کرده است. در این نوع ارسال می توانید خلا موجود در خصوص ارسال های هدفمند و منطقه ای به شماره های ایرانسل را برطرف نمایید.

شیوه کار در این نوع ارسال به این صورت است که شما منطقه مورد نظر خود را از روی نقشه انتخاب می کنید و با اعلام تعداد ارسالی خود، پیامک خود را ارسال می کنید.


 در سامانه پیامک گستر برخلاف سایر سامانه ها، شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین و از روی نقشه مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

4 ) ارسال منطقه ای ایرانسل:

ur1l


ارسال های منطقه ای و کدپستی رایج ترین نوع ارسال در سامانه های پیام کوتاه می باشند که فقط مختص شماره های همراه اول می باشند و ارسال به شماره های ایرانسل به دلیل عدم وجود بانک شماره مناسب منطقه ای و شهری تاکنون میسر نبوده است.

تا به امروز ارسال BTS تا حدودی این خلا را برطرف کرده است اما با توجه به معایب این نوع ارسال، سامانه پیامک گستر با همکاری گسترده با اپراتورهای پیامکی و اتصال وب سرویس جدید، بانک شماره های ایرانسل بر اساس منطقه را تهیه و بر روی سامانه خود قرار داده است.

5 ) بانک موبایل مشاغل :

jobs1001banner11


بسیاری از صاحبان مشاغل علاقه مند هستند تا تبلیغات خود را فقط برای کسانی که با حرفه آن ها در ارتباطند به نمایش بگذارند.

خلا موجود در بانک های اطلاعاتی در کشور ما را بر آن داشت تا با جمع آوری و تهیه بانک اطلاعاتی جامع و ریز طبقه بندی شده، بتوانیم نقش به سزایی در تبلیغات هدفمند داشته باشیم.

مشابه و نمونه این حجم بانک موبایل در هیچ سامانه ای موجود نیست و پیامک گستر مفتخر است اعلام کند بانک مشاغلی با حجمی بیش از یک و نیم میلیون شماره به سامانه خود اضافه کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی